Galeria

Galeria przedstawiająca naszą firmę

Nasza firma

Szkolenie wewnętrzne dla pracowników 26.10.2019

W październiku odbyło się całodniowe szkolenie handlowe dla pracowników w celu podniesienia kwalifikacji, a także zapoznania się z nowościami produktowymi naszych dostawców. Pierwszą część szkolenia poprowadził nasz  Dyrektor ds. Rozwoju, natomiast druga część spotkania należała do producentów FINDER, BITNER, HAGER, BAKS, ELKO-BIS, którzy przedstawili wyczerpujące informacje o swoim asortymencie. Takie szkolenia pozwalają rozwijać się naszym pracownikom i jak najlepiej sprostać wymaganiom klientów.

Szkolenie połączone ze spływem kajakowym - Kościerzyna 2019.06.28-29

Na koniec czerwca już po raz dziewiąty odbył się nasz coroczny spływ kajakowy dla klientów, pracowników i dostawców, połączony z dwudniowym szkoleniem. W tym roku w Hotelu Bazuny w Kościerzynie, szkolnie produktowe przeprowadzili nowi jak i długoletni producenci: HAGER, KONTAKT SIMON, FINDER, ETI, AN-KOM, ZAMEL, ELPAR, KANLUX, EATON. Natomiast spływ odbył się ciekawymi i malowniczymi rzekami Wierzyca i Pilica. Na trasie można było napotkać dużo powalonych drzew, dwie przenoski jak również urozmaiceniem były 3 jeziora, które musieliśmy pokonać. Na zakończenie spływu wszyscy usiedliśmy przy ognisku, przy którym każdy mógł odpocząć po nie małym wysiłku i nawiązać relacje biznesowe.

Dzień otwarty WAGO 2019.05.29

29-tego maja w naszej Hurtowni w Kartuzach odbył się dzień otwarty z firmą WAGO. Klienci mogli posilić się smacznym śniadaniem, zapoznać się z asortymentem i nowościami produktowymi firmy Wago, zaczerpnąć porad Przedstawiciela, a ponadto odwiedzić laboratorium WAGO. „Klementyna” bo tak nazywa się laboratorium na kółkach firmy Wago, przemierza całą Polskę i właśnie 29 maja zagościła również u nas! Na ścianach samochodu wyeksponowane były wszystkie grupy asortymentowe. Ich praktyczne wykorzystanie zaprezentowano w przeszklonej rozdzielnicy, do której podłączono instalacje obsługujące wnętrze pojazdu, jak choćby zautomatyzowaną instalację oświetleniową – sterowaną ze smartfona. Ponadto naszym klientom zostało zaprezentowane doświadczenie – próby zwarciowej.

Szkolenie i Paintball 2019.05.17

W maju nasza firma zorganizowała kolejne szkolenie dla klientów. Swoje nowości produktowe zaprezentowali nasi długoletni dostawcy: KONTAKT-SIMON, INCOBEX i ERGOM. Po szkoleniu klienci, pracownicy i przedstawiciele mogli zmierzyć się ze sobą podczas gry w Paintball’a. Mimo burzowej i deszczowej pogody, Panowie dzielnie walczyli „na polu bitwy”. Po zakończeniu gry wszyscy posilili się gorącą zupą i kiełbaskami.

Szkolenie 2018.11.16 Zgorzałe

Rozwój pracowników i klientów jest dla nas kluczowym czynnikiem sukcesu. Dlatego regularnie organizujemy szkolenia, dzięki którym wzbogacamy swoją wiedzę i umiejętności. Jest to również doskonała okazja do lepszego poznania się i spędzenia wspólnie czasu.
Dnia 16 listopada 2018 w Ośrodku Wypoczynkowym Adler, zorganizowaliśmy szkolenie produktowe, podczas którego swoje nowości produktowe i aktualne rozwiązania prezentowały firmy KONTAKT-SIMON, LEGRAND, AN-KOM, ELEKTRO-PLAST OPATÓWEK, F&F, TTPLAST.
Prezentacja przybliżyła naszym klientom i pracownikom bieżące trendy w branży, jak również stała się podstawą do wymiany doświadczeń.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy mieli okazję skorzystać z sali gier.

Szkolenie połączone ze spływem kajakowym 2018.06.22-23

W czerwcu 2018 odbyło się dwudniowe szkolenie połączone z corocznym spływem kajakowym. Pierwszego dnia w hotelu Folwark Nemino nasi dostawcy przeprowadzili szkolenie produktowe, podczas którego zaprezentowali naszym klientom i pracownikom swoje nowości w asortymencie. Prezentacje poprowadziły firmy: HAGER, KONTAKT-SIMON, EATON, ETI, ZAMEL, ELPAR, PXF. Drugiego dnia wszyscy autokarem pojechaliśmy do Siemirowic, gdzie rozpoczął się spływ rzeką Łupawą. Mimo licznych przeszkód jakie pojawiły się na trasie, takich jak powalone drzewa wszyscy dzielnie ukończyli spływ w dobrych nastrojach. A wieczorem przy ognisku świętowaliśmy wspólnie sobótki.

Szkolenie Zgorzałe 2018.04.20

Dnia 20 kwietnia 2018 w Ośrodku Wypoczynkowym Adler w Zgorzałym, zorganizowaliśmy szkolenie produktowe dla naszych klientów.
Kolejno swoje produkty zaprezentowały firmy KONTAKT-SIMON, LANGE ŁUKASZUK, INCOBEX, HELUKABEL, ES-SYSTEM.
Prezentacja była okazją do pokazania nowych produktów, lepszego zaznajomienia z ofertą firm, jak również do wymiany doświadczeń.
Po zakończonym szkoleniu produktowym, wszyscy udali się do sali bowlingowej, aby pograć w kręgle i zacieśnić relacje.

Szkolenie Jastrzębia Góra 2017.05.12-13

Na początku maja 2017 w hotelu Faleza w Jastrzębiej Górze, zorganizowaliśmy szkolenie produktowe dla naszych długoletnich klientów.
Nowości produktowe i aktualne rozwiązania prezentowały firmy KONTAKT-SIMON i ES-SYSTEM.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy mieli okazję skorzystać z atrakcji oferowanych przez hotel.
Kolejnego dnia wczesnym rankiem wszyscy udali się na morską wyprawę do Władysławowa na połów dorszy.

Szkolenie Kiston połączone ze spływem kajakowym 2015.07.3-5

3 lipca 2015 r. w hotelu Kiston odbyło się kolejne szkolenie dla naszych klientów i pracowników. Szkolenie poprowadzili tacy partnerzy biznesowi jak: KOPOS, EATON, BAKS, ETI, ES-SYSTEM, HAGER, ELPAR, KANLUX, KONTAKT-SIMON, ZAMEL, OSPEL. Na następny dzień wszyscy wyruszyli na 6 godzinny spływ kajakowy rzeką Łupawą. Po spływie uczestnicy mogli odpocząć i zrelaksować się przy ognisku. Biesiada ta sprzyjała pogłębieniu relacji biznesowych.

Szkolenie połączone ze spływem kajakowym – Bytów 2013.06.28-30

W czerwcu 2013 zorganizowaliśmy dwudniowe szkolenie połączone ze spływem kajakowym. Pierwszego dnia w hotelu Ułan w Bytowie odbyło się szkolenie, podczas którego nasi dostawcy:  KANLUX, KOPOS, ZAMEL, EATON, ELPAR, SCHNEIDER, TTPLAST, OSPEL, KONTAKT-SIMON, zaprezentowali swoje nowości produktowe. Następnego dnia nasi klienci, pracownicy i kontrahenci udali się do Soszycy nad rzekę Słupia, gdzie rozpoczęli spływ kajakowy. Była to świetna okazja do zacieśnienia relacji handlowych.

Szkolenie - 2012.10.12 Bolszewo

12 października 2012 zorganizowaliśmy dla naszych klientów szkolenie w hotelu Victoria w Bolszewie.

Aktualne rozwiązania i nowości w swojej ofercie prezentowały firmy ETI, Helios, Kontakt-Simon, Schneider, Elektro-Plast Opatówek, ES-SYSTEM.

Klienci z zaciekawieniem poznawali nowoczesne rozwiązania oświetleniowe, na bazie źródeł LED, oraz udoskonalone rozdzielnice i elementy automatyki. Atrakcje hotelu takie jak aquapark ze zjeżdżalnią, przeciwprądami, saunami i innymi, oraz sala bowlingowa, sprzyjały wieczornej wymianie spostrzeżeń i doświadczeń.

Następnego dnia wczesnym porankiem wszyscy wyruszyli do Władysławowa na połów dorszy.

Szkolenie - 2012.05.18 Sopot

W hotelu „Villa Baltica” w Sopocie, dnia 18 maja 2012 roku zorganizowaliśmy szkolenie produktowe dla naszych klientów.
Swoją ofertę zaprezentowały firmy ZAMEL, PXF, OSRAM, RADPOL, ELKO-BIS.
Celem spotkania było zapoznanie klientów z nowinkami branży, oraz ofertą produktową prezentujących się firm.
Bezpośrednio po szkoleniu, wszyscy uczestnicy udali się na tor gokartowy, gdzie odbyły się wyścigi o puchary firmy ELUS.
Emocje wyścigów i wspólna zabawa pozwoliły w miłej i radosnej atmosferze wymieniać spostrzeżenia i doświadczenia pomiędzy klientami, a dostawcami.

Szkolenie - 2011.10.21 Bolszewo

Dnia 21 października 2011 w hotelu „Victoria” w Bolszewie, zorganizowaliśmy szkolenie produktowe dla naszych klientów.
Nowości produktowe i aktualne rozwiązania prezentowały firmy Kontakt-Simon, Legrand i Zamel.
Prezentacja przybliżyła naszym klientom bieżące trendy w branży, jak również stała się podstawą do wymiany doświadczeń.
Po zakończonym szkoleniu produktowym, uczestnicy szkolenia mieli okazję skorzystać z atrakcji oferowanych przez hotel, takich jak aquapark ze zjeżdżalnią, przeciwprądami, saunami i innymi, oraz sali bowlingowej.
Kolejny dzień poświęcono na morską wyprawę na połów dorszy.

Szkolenie - 2011.03.25 Ramleje

Dnia 25 marca 2011 w Ośrodku Agroturystycznym „U Sochy” w Ramlejach, zorganizowaliśmy szkolenie produktowe dla naszych klientów.
Kolejno swoje produkty zaprezentowały firmy Spamel, Simet, Dehn, oraz Kontakt-Simon.
Po zakończonym szkoleniu produktowym, wszyscy udali się do sali bowlingowej, aby zawalczyć o puchar Prezesów firmy Elus.

VII ZJAZD MIKOŁAJÓW

Jak co roku, od siedmiu już lat, 6 grudnia 2010r., w Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku odbył się Ogólnopolski Zjazd Mikołajów. Na to święto „ludzi dobrego serca” zjechało kilka tysięcy osób z całego kraju. Również nasza firma włączyła się w akcję obdarowywania dzieci w tym radosnym dniu.

20-lecie firmy uroczystość dla partnerów biznesowych

Dnia 15 października 2010r., w Centrum Edukacji i Promocji Regionu w Szymbarku odbyły się obchody Jubileuszu 20-lecia działalności naszej firmy. W świętowaniu towarzyszyli nam czołowi klienci, współpracownicy oraz dostawcy. Po przywitaniu gości przez właścicieli firmy, wszyscy zaproszeni zostali na uroczysty obiad. Następnie na sali konferencyjnej krótko zaprezentowano przedsiębiorstwo i jego historię. Część oficjalna zakończyła się składaniem życzeń i podziękowań. Po części głównej nastąpiła mniej oficjalna część – zabawa jubileuszowa, która trwała do wczesnych godzin porannych. Atrakcją wieczoru był występ kaszubskiego zespołu folklorystycznego „Bazuny”. Następnego dnia rano goście mieli możliwość zwiedzić z przewodnikiem atrakcje CEiPR-u, takie jak na przykład dom do góry nogami.

Dziękujemy wszystkim gościom za obecność i wspólne świętowanie jubileuszu.